niedziela, 16 stycznia 2011

PINK JEST W CIĄŻY!!

 

Pink potwierdza: "Tak, jestem w ciąży!"




Tydzień temu pisaliśmy o doniesieniach amerykańskich mediów o tym, że Pink i jej mąż, Carey Hart, spodziewają się pierwszego dziecka. Przewidywano, że piosenkarka potwierdzi te informacje w jednym z popularnych programów telewizyjnych. Tak też się stało - gwiazda pojawiła się w talk-show Elen Degeneres wczoraj wieczorem.

Byłam bardzo zdenerwowana, bo wcześniej poroniłam. Nie chciałam ogłaszać tej nowiny, nie mając stuprocentowej pewności - wyjaśniła Pink. Ciąża jest zaplanowana. Pracowaliśmy nad nią... Bardzo intensywnie!

Jak twierdzi, wraz z przyszłym ojcem nie chcą znać płci dziecka, jednak ginekolog prowadząca ciążę dała rodzicom do zrozumienia, że mogą spodziewać się dziewczynki.

Powiedziała mi, że wydaje jej się, że można już określić płeć... Jestem przerażona, bo to prawdopodobnie będzie dziewczynka! Moja mama zawsze mnie straszyła, że życzy mi córki takiej, jak ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz